Thursday, September 27, 2012

Info dan Testimonial SNE : Tingkatkan IQ dan ketinggian anak anda


Info dan Testimonial SNE : Tingkatkan IQ dan ketinggian anak anda

Pernahkan anda berfikir di manakah silapnya? Sama sekolah, sama kelas, sama sukatan pelajaran malah sama guru yang mengajar tapi anak orang no 1 anak kita no 40? Apa yang lebih? Apa yang kurang? Kita sibuk menghantar anak belajar lagi di pusat tuisyen sebab bagi anda tak cukup lagi ilmu yang diberikan di sekolah. Sebenarnya kita asik mencari cara mengatasi namun tidak pula mencari punca dan seterusnya mengatasi masalah di peringkat puncanya lagi. Anak anda bukan tak pandai, cuma otaknya kekurangan NUTRIEN yang secukupnya untuk memaksimumkan fungsi otaknya. Jika cukup NUTRIEN yang diperolehi tidak mustahil anak anda sehebat Einstein!



Autopsi otak Einstein.
Sebuah autopsi telah dijalankan ke atas Einstein oleh Dr Thomas Stoltz Harvey yang telah mengeluarkan dan mengawet otak Einstein. Harvey tidak mendapati sebarang ketidaknormalan pada otak Einstein, tetapi pada tahun 1999, analisa seterusnya yang telah dijalankan oleh sebuah kumpulan penyelidikan di Universiti McMaster telah mendedahkan bahawa otak Einstein mengandungi 73% lebih banyak sel glial berbanding otak manusia biasa.

Misteri kebijaksanaan
Einstein mempunyai banyak sel glial yang :
Mengangkut nutrien ke otak
Melindungi otak
Mengambil bahagian dalam penghantaran mesej

Pada tahun 1980-an, Professor Marian C. Diamond dari Universiti California, Berkeley telah membandingkan nisbah sel glial dalam otak Einstein yang telah diawet dengan otak kepunyaan 11 orang lelaki yang telah diawet. Hasil penyelidikan mendedahkan bahawa otak Einstein mengandungi lebih banyak sel glial berbanding neuron dalam bahagian-bahagian yang dikaji.

SEL GLIAL
Perkembangan otak fetus yang penting bermula dari minggu pertama kehamilan sehingga minggu ke-40 kehamilan. Selepas dilahirkan, otak bayi akan terus berkembang dengan pesat, khasnya pada 3 tahun yang pertama. Pada minggu ke-3 kehamilan, walaupon dikenali sebagai embrio dari definisi pembentukannya, tulang belakang, sistem kardiovaskular (jantung yang berdegup) dan otak akan terbentuk dengan jelasnya. Pada minggu ke -4 , embrio terus mengembangkan 3 bahagian otak; iaitu otak depan, otak tengah dan otak belakang bersama tangkai optik. Secara beransur-ansur, sesetengah sel berhenti membahagi dan dibezakan menjadi neuron (sel otak dan saraf) dan sel glial yang merupakan komponen sel utama otak. Otak manusia mengandungi lebih kurang 100 billion neuron, di mana jumlah sel glial adalah 10-50 kali ganda lebih banyak berbanding neuron. Sel glial juga digelar neuroglia atau astrosit merupakan sel bukan saraf yang mengekalkan homestasis, membentuk salut mielin dan memberikan sokongan dan perlindungan kepada neuron otak. Sel glial bertugas sebagai glu untuk meliputi dan menebat neuron, dan mengekalkan kedudukannya. Maka fungsi otak yang sihat dan optimum dikaitkan dengan sel glial yang menyokong, prihatin dan penting.

Wis-D Essence mengandungi nutrien yang:
  1. Mengangkut ~ Memastikan nutrien sampai ke otak
  2. Melindungi ~ Melindungi otak dan sel saraf daripada kecederaan
  3. Memaksimakan ~ Mengakifkan dan menggalakkan fungsi otak dan sel saraf yang optimum.
5 kelebihan Wis-D Essence:
  1. Sejurus selepas pengambilan 100% bahan-bahan aktif di dalamnya akan diserap terus oleh kelenjar pituitari bagi merangsang penghasilan hormon pertumbuhan. Wis-D menggunakan teknologi pengekstrakkan C02 superkritikal untuk memastikan pengekalan bahan-bahan aktif, penyerapan yang lebih cepat dan keberkesanan yang lebih tinggi. Ia adalah 30 kali lebih berkesan berbanding ubat-ubat tradisional.
  2. Bahan-bahan aktif yang unik dalam Wis-D berupaya merangsang pembentukan sel-sel asidofil dalam kelenjar pituitari bagi merembeskan hormon pertumbuhan. Ciri ini khusus dimiliki oleh Wis-D sahaja dan tidak dimiliki oleh produk-produk lain di pasaran.
  3. Wis-D meransang pertumbuhan semula jadi dengan membekalkan FV yang membantu kelenjar pituitari merembeskan hormon pertumbuhan. Hasilnya, pembentukan skeletal yang lengkap dan pertumbuhan sel tulang yang sempurna dapat membantu meningkatkan ketinggian tubuh.
  4. Wis-D membekalkan beratus-ratus jenis nutrien bagi menjanakan tenaga yang amat diperlukan untuk pertumbuhan sel dan tubuh manusia.
  5. Wis-D mampu meningkatkan tahap kecerdasan seseorang. Ia juga berkesan untuk memulihkan perkembangan mental perlahan, sindrom kelesuan otak, daya ingatan dan tumpuan yang lemah.

Testimonial: Adik Nurul ini disahkan OKU, lemah dalam pelajaran. Namun berkat pengambilan Wis-D, adik Nurul menyerlah dalam pelajaran.

No comments:

Post a Comment